Wersja archiwalna 2012-02-17 14:40:20

WÓJT GMINY ZAŁUSKI ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT  W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGONA PONIŻSZE ZADANIE

Załuski: Zakup i wdrożenie platformy do szkoleń elearningowych oraz elearningowych treści z zakresu języka angielskiego i informatyki dla potrzeb projektu Uczę się dla siebie realizowanego w szkołach z terenu Gminy Załuski
Numer ogłoszenia: 45596 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Załuskach , Załuski 67, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 23 6619013, faks 23 6619013 wew. 114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wdrożenie platformy do szkoleń elearningowych oraz elearningowych treści z zakresu języka angielskiego i informatyki dla potrzeb projektu Uczę się dla siebie realizowanego w szkołach z terenu Gminy Załuski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę platformy do szkoleń elearningowych oraz elearningowych treści z zakresu języka angielskiego i elearningowych treści z zakresu informatyki. 1.Treści językowe powinny obejmować zakresem co najmniej materiał z zakresu szkoły podstawowej i gimnazjum na poziomach A1 - B1 . 2. Treści informatyczne powinny obejmować zakresem co najmniej treści opisane w syllabusie do egzaminu ECDL lub równoważnym i zostać podzielone na części zgodnie z podziałem tematycznym ECDL lub podziałem innego równoważnego egzaminu. 3. Platforma powinna spełniać wymagania systemu , który zostanie wdrożony w wielu szkołach gminy i umożliwić jej wielopoziomowe zarządzanie , możliwość łatwego wykorzystywania przez nauczycieli do udostępniania treści uczniom i kontroli ich wykonania, samodzielnego przygotowywania treści przez nauczycieli , a także posiadać rozbudowane możliwości raportowania. W szczególności platforma musi spełniać wszystkie poniższe wymagania: 1. możliwość samodzielnego przygotowywania i udostępniania własnych treści przez nauczycieli dowolnych przedmiotów 2. możliwość bezpośredniego wydrukowania przygotowanych treści, w tym testów jako kartkówek dla uczniów 3. możliwość uzupełniania treści tekstowych przez dodawanie grafiki, ścieżki dźwiękowej lub filmowej 4. tworzenie raportów czasu pracy i wyników dla różnych szczebli (uczeń /nauczyciel) 5. możliwość tworzenia kont dostępowych dla rodziców (podgląd pracy ucznia i jego wyników) 6. możliwość rejestracji użytkowników za pomocą wygenerowanego przez system hasła dostępowego oraz możliwość rejestracji użytkowników przez administratora 7. możliwość dodawania uczniów do grup przez administratora jak i nauczyciela 8. możliwość tworzenia przez nauczyciela zadań domowych i udostępniania ich uczniom z określonym terminem realizacji, po upływie którego zadania będą dla uczniów niedostępne 9. możliwość tworzenia przez nauczyciela i udostępniania uczniom testów z określonym terminem, w którym będą one dostępne (np. wtorek, 11.11.2011 od g. 12:00 do 12:45) 10. możliwość tworzenia przez nauczyciela i udostępniania uczniom zadań i testów zawierających te same pytania i zadania, lecz o przemieszanej kolejności (podział na grupy) 11. system wewnętrznej poczty 4. W cenie dostawy platformy należy skalkulować co najmniej 5-letni okres jej przechowywania na serwerze Dostawcy, koszt szkolenia dla wyznaczonego przez Zamawiającego personelu obsługi , koszt 5-letnich upgradedów , szybkość serwera i platformy wystarczającą dla jednoczesnej pracy co najmniej 100 użytkowników ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6, 48.21.97.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJACY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1) Formularz oferty na wykonanie zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ) 2) Parafowany projekt umowy (zał. Nr 5 do SIWZ) 3) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w formie aneksu w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmianą prawa mającą wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia, b) zmiany podmiotowe po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, c) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. d) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, e) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia), a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, f) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY W ZAŁUSKACH , ZAŁUSKI 67, 09-142 ZAŁUSKI [PK. 22.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2012 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY W ZAŁUSKACH , ZAŁUSKI 67, 09-142 ZAŁUSKI PK. 8 BIURO OBSŁUGI INTERESANTA.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZAMÓWIENIE FINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UE DZIALANIE 9.1 POKL.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

     

    DOKUMENTY DO POBRANIA

     

    siwz_na_platforma_elerningowa__pokl_2.doc


    DOKUMENTY DO POBRANIA

     

    PYTANI I ODPOWIEDZI

    Pytanie nr 1

    Proszę o wyjaśnienie jakiego typu materiały i w jakim zakresie powinny zostać zawarte w opracowaniu?

    ·        Chodzi o lekcje uzupełnione grafiką, multimediami?

    ·        Czy powinny znajdować się tam również testy?

    ·        Czy materiał powinien zawierać dyktanda?

    ·        Czy jest jakaś minimalna wymagana liczba lekcji?

    ·        Czy materiał ma być oddzielny dla szkoły podstawowej                               i oddzielny dla szkoły średniej?

     

    Odpowiedź:

     

                Na platformie nie mogą znaleźć się materiały w formie gotowych lekcji lecz wyłącznie materiały w formie ćwiczeń i testów w podziale na testy i ćwiczenia gramatyczne oraz testy i ćwiczenia słownikowe.

     

                Na platformie nie są wymagane dyktanda ponieważ platforma powinna zawierać wyłącznie zadania i testy zamknięte, tak aby system mógł samodzielnie ocenić wszystkie wykonywane przez uczniów zadania.

     

                Wymagana liczba ćwiczeń: gramatyka – co najmniej 15000 przykładów, słownictwo – co najmniej 8000 przykładów.

    Ćwiczenia powinny zawierać od 5 do 10 przykładów. Na platformie powinno znaleźć się także co najmniej 100 przekrojowych pytań testowych służących pomiarowi wiedzy gramatycznej oraz co najmniej testy z zakresu słownikowego zawierające co najmniej 400 pytań.

     

                Nie jest wymagane oddzielenie treści dla szkoły podstawowej od treści dla gimnazjum. Ważne jest aby wszystkie ćwiczenia znajdowały się w łatwo nawigowanych folderach pogrupowane wg zagadnień gramatycznych oraz wg tematyki.

     

     

    Informacje o dokumencie:

    [Liczba odsłon: 2563150]

    przewiń do góry